שוחח עם נציג

קרן השתלמות ופנסיה

קרן השתלמות ופנסיה

בגיל צעיר, כאשר אנו רק מתחילים את דרכנו בשוק העבודה, אנו לא מקדישים מחשבה יתרה לחיסכון הפנסיוני שלנו. אנו מתמקדים בכל הקשור לכאן ועכשיו ודברים כמו פנסיה, אשר תהיה רלוונטית רק בגיל הפרישה, לא מעסיקים אותנו. חשוב שנדע, הפרשות החובה המנוכות ממשכורתך יספקו בגיל פנסיה קצבה בסיסית ביותר אשר לא תכסה את רוב צרכיך הבסיסיים. כדי לחיות ברווחה וללא דאגות לאחר פרישתך, חשוב לדאוג עוד היום לעתיד שלך ושל משפחתך. קרן הפנסיה היא אמצעי חשוב להבטחת היציבות שלך בעתיד. כדי לוודא שהיא אכן מותאמת לצרכיך ותספק לך קצבה שתקיים אותך בכבוד, חשוב להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה ולשלב בין כל הכלים העומדים לרשותך. מלול ביטוח ופיננסים תלווה אותך לאורך כל הדרך ותסייע לך להיעזר במכשירים הפנסיוניים הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק כדי לחסוך כראוי לפרישתך. שילוב מדויק ונבון של קרן השתלמות ופנסיה  יעשה עבורך את כל ההבדל.

קבלו הצעה לקרן השתלמות ופנסיה

מלא את פרטיכם ונציג שלנו יחזור אליכם עם ההצעה הכי משתלמת עבורכם!

מסלול השקעה מותאם אישית עבורך

טווח השקעה בטוח לאורך השנים

משיכת כספים ללא תשלום

מה היתרונות בקרן השתלמות ופנסיה?

קרן השתלמות, להבדיל מפנסיה, היא גמישה ונזילה יותר ומאפשרת לך לקבל החלטות מושכלות יותר לאורך הדרך ובזמן אמת. על אף שיהיה עליך להפריש בעצמם לקרן השתלמות ופנסיה נהנית גם מהפרשות מעסיק, יש בקרן ההשתלמות כמה יתרונות בולטים.

לאחר שלוש שנים בלבד, יהיה באפשרותך למשוך את הכספים למימון הכשרה מקצועית. לאחר שש שנים, ניתן יהיה לממש את החיסכון לכל מטרה. קל מאוד לנייד את הקרן בין מעסיק למעסיק לאורך הדרך ולשנות מסלול בעלויות נמוכות יחסית. עם זאת, היתרון הבולט ביותר בקרן ההשתלמות בא לידי ביטוי בהטבות המס. הסכומים המופרשים אל הקרן והמשיכה פטורים לחלוטין ממס רווחי הון.

קרן השתלמות ופנסיה עושים עם מומחים

מלול ביטוח ופיננסים מזמינה אותך לחוות שירות שטרם הכרת בעולם הביטוח. לפרטים נוספים על המכשירים הפנסיוניים שאנו מספקים, ניתן להשאיר את פרטיך באתר.

ביטוח
רכב